Financiële ondersteuning

Stichting Kledingbank Ridderkerk is een humanitair vrijwilligersinitiatief, waarmee de groep mensen die behoren tot de “Stille Armoede” in Ridderkerk, gratis voorzien worden van basisvoorzieningen zoals kleding en schoenen. Mensen die bij ons komen hebben of werk met een zeer laag inkomen of een WWB uitkering. Ook de ouderen met alleen een AOW behoren tot onze doelgroep . Kleding en schoenen krijgen wij voornamelijk van de Ridderkerkse burgers.

Deze financiële ondersteuning heeft Stichting Kledingbank Ridderkerk nodig voor de realisatie van haar doel. Het doel van de Kledingbank is mensen met een zeer laag inkomen te ondersteunen. En niet alleen met kleding maar ook door het geven van informatie, door te verwijzen naar andere organisaties en het aanbieden van stage/leerplekken voor mensen met een lange afstand tot de arbeidsmarkt. Dus op dit moment hebben veel klanten  dankzij ons weer een doel om naar buiten te gaan en onder de mensen te zijn en vooral om te participeren in de samenleving.

Steun Kledingbank Ridderkerk en daarmee uw mede- Ridderkerkers die het moeilijk hebben. Steun ons!!
Uw gift kunt u mogelijk aftrekken van de belasting aangezien wij ANBI geregistreerd zijn.

Klik Hier als u meer informatie wilt over de ANBI regeling.

U helpt ons enorm door financieel een steentje bij te dragen.

Het rekeningnummer voor giften en donaties is:

ABN/Amrobank:   nl31abna0519891872